McCormick X7 ampatament scurt

x7 swb

Gama X7 SWB prezintă noi motoare conforme cu Etapa V datorită sistemului de tratare a gazelor de eșapament HI-eSCR2 (DOC+SCRoF).
Tractoarele sunt echipate cu noile motoare FTP NEF 45, 16 supape, 4,5 litri, cu 4 cilindri și FTP NEF 67, 24 de supape, 6,7 litri cu 6 cilindri, cu Turbo Intercooler și injecție electronică Common Rail.

Stabilitate, manevrabilitate și versatilitate mai mari

x7.6swb 1Modelele din gamă includ: X7.4 P6-Drive, disponibil în X7.417 cu 165 CP și X7.418 cu până la 175 CP; X7.6 P6-Drive, disponibil în X7.617 (165 CP) și X7.618 (175 CP) cu 6 cilindri; X7 VT-Drive cu 4 sau 6 cilindri, disponibil ca X7.418 și X7.618, ambele capabile să livreze până la 175 CP datorită sistemului Power Plus.

Instalația motorului este concepută pentru a avea un ampatament de 2.651 mm pentru motorul cu 4 cilindri, oferind o stabilitate mai mare în timpul operațiunilor pe câmp și cu încărcătorul frontal, menținând în același timp manevrabilitatea și versatilitatea.

Ampatamentul celui cu 6 cilindri este de 2.760 mm.

Comună ambelor modele este o greutate maximă admisă de 11.500 kg și o roată maximă din spate de 710/60R38, care oferă o stabilitate și confort mai mare în timpul transportului, mai puțină compactare a solului în operațiunile de teren și o tracțiune și performanță mai bune atunci când se lucrează în aplicații cu sol.

Habitaclu ideal pentru munca fără stres

1 habitaclu

Atenția acordată confortului operatorului este confirmată ca fiind cea mai bună din clasă atât pentru conducerea pe teren, cât și pentru șosea, datorită sistemului opțional independent de suspensie pe puntea față, care, prin intermediul controlului electronic, absoarbe solicitările și denivelările în mod independent la fiecare roată. Pe teren, mecanismul îmbunătățește semnificativ tracțiunea și manevrabilitatea, în timp ce pe șosea optimizează viteza, siguranța și confortul. Calitatea înaltă a materialelor utilizate și ergonomia excelentă a comenzilor din cabină fac ca zona de conducere să fie ideală pentru munca fără stres. Există, de asemenea, două opțiuni de suspensie a cabinei: mecanică sau semiactivă controlată electronic.

Software-ul de control incărcat pe Data Screen Management (ecran tactil 12″) beneficiază de un nou meniu și permite o operare rapidă si eficientă datorită stocării activităților cu butoane programabile (MyFunctions) pentru personalizarea comenzilor tractorului.

Ghidarea prin satelit și sistemul ISOBUS sunt complet integrate, care, prin simpla utilizare a DSM, permit operatorului să gestioneze uneltele fără a fi nevoie să folosească alte monitoare în cabină.

Motoarele FPT NEF

Tractoarele sunt echipate cu noile motoare FTP NEF 45, 16 supape, 4,5 litri, cu 4 cilindri și FTP NEF 67, 24 de supape, 6,7 litri cu 6 cilindri, cu Turbo Intercooler și injecție electronică Common Rail. Partea inovatoare a motoarelor constă în strategia de injecție de combustibil, care duce la o capacitate de răspuns crescută, un consum mai mic de combustibil și emisii îmbunătățite în toate formele de mișcare.

Există două transmisii disponibile: VT-Drive și P6-Drive

3 transmisiaExistă două transmisii disponibile: VT-Drive (pentru puterile mai mari) și P6-Drive (pentru toate cele patru puteri din gamă).

VT-Drive, variabil continuu, în 4 trepte, cu 4 seturi de angrenaje planetare și ambreiaje răcite cu ulei, garantează o reacție de primă clasă.
Gama de viteze, de la un minim de 0,04 km/h la un maxim de 50 km/h, facilitează productivitatea în orice mediu de lucru.
Transmisia este controlată de joystick-ul VT-EasyPilot de pe cotiera multifuncțională.
Transmisia P6-Drive, pe de altă parte, are 6 trepte Powershift sub sarcină, 5 intervale robotizate și inversor electro-hidraulic pe volan.
Treptele totale sunt 30 înainte + 15 înapoi care devin, cu super-reductor, 54 înainte + 27 înapoi.
Transmisia este controlată prin joystick-ul simplu și ergonomic EasyPilot.

Sistemul Stop & Action integrează debreierea în pedala de frână, permițând oprirea tractorului fără a apăsa ambreiajul pentru o conducere mai ușoară pe șosea. Utilizarea simultană a sistemelor Stop & Action și APS (Auto Powershift) permite transmisiei P6-Drive să fie condusă într-un mod similar cu VT-Drive.

Circuit hidraulic

Sistemul hidraulic cu centru închis cu pompă de 123 l/min (o pompă mai mare de 160 l/min este disponibilă opțional) poate gestiona până la opt supape la distanță. Ridicătorul electronic spate asigură o capacitate maximă de ridicare de 9.300 kg.

 

MC RPD8 X7SWB NewDecal Field Cultivator 002

pdf icon

 

DESCARCA BROSURA

 

Acest site foloseşte cookie-uri.

Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Citeste mai mult...

Accept!